Ohjeet DarkParkin Never House -pakopelin resetointiin

Tältä sivulta löydät Never House -kauhupakopelin resetointiohjeet. Ohjeiden lisäksi tarvitset erikseen myytävän resetointipakkauksen.

VAROITUS: Jos et ole pelannut kyseistä peliä vielä itse, älä jatka lukemista tämän pidemmälle. Ohjeet saattavat paljastaa pelin yllätyksiä!

Nämä ohjeet on tarkoitettu pelikokemuksen jälkeiseen hetkeen, kun peli halutaan palauttaa takaisin alkuperäisiin asetuksiinsa. Lue ne vasta kun olet pelannut pelin kokonaan läpi.

Löydät ohjeet sivun lopusta:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

DarkParkin Never House -kotipakopelin resetointi

Ouijalaudan kirje - Laudan sisäpuolella on kirje Gracelta, jonka taakse pikkutyttö käskee viimeisen videon lopussa katsomaan. Jos se jäi pelin aikana tekemättä, suosittelemme tekemään sen viimeistään nyt. Kirjetarran jäänteet on hyvä poistaa huolellisesti. Liimaa resetointipakkauksesta löytämäsi uusi Gracen kirje huolellisesti entisen paikalle. Huomioi laudassa oleva pyöreä ja neliön mallinen reikä. Liimaa kirje näiden väliin siten, ettei se peitä kumpaakaan.

Ouijalaudan aurinko - Laudan etupuolella auringon paikalla lukee todennäköisesti pelaamisen jäljiltä "Turn the Key". Liu'uta kyseinen teksti takaisin laudan sisälle Gracen kirjettä kohti. Kun "Turn the Key"-teksti on työnnetty pois näkyvistä, saat laitettua auringon takaisin paikalleen. Katso, että se loksahtaa koloonsa naama oikein päin ja on lopulta laudan tasalla.

Ouijalaudan käärme - Laita aiemmin paikalleen liimatun Gracen kirjeen päälle paperi, jossa on toisella puolella käärme ja toisella puolella "Sales & Overseas Transactions"-taulukko. Aseta paperi niin, että käärmeen kuva on ylöspäin.

Nyt voit sulkea ouijalaudan ja liimata siihen viimeisen mustavalkoisen kuvan.

Ouijalaudan valokuva - Poista pelin aikana repeytynyt "William ja Grace"-valokuvatarra ouijalaudan takapuolelta. Tämänkin tarran jäänteet on hyvä poistaa huolellisesti. Löydät ouijalaudan takapuolelta kahdesta vastakkaisesta kulmasta hienovaraisen viivan. Molemmat viivat ovat noin 5 mm pitkiä ja niiden avulla saat aseteltua kuvan paikalleen oikeaan kohtaan. Katso, että kuva tulee oikein päin, Williamin sydämen tulisi olla alla olevan reijän kohdalla. Muista painaa tarra hyvin kiinni reunoistaan, jotta se ei jää repsottamaan tai ettei kansi avaudu itsestään.

Kirjekuori - Laita kuoreen, jonka päällä lukee "Items from Sterling House (Halifax archives)" sisään seuraavat viisi esinettä: vanha avain, pronssikolikko, rikkoutuneen puukehyksen pala, ouijalaudan ohjuri ja käyttöohjeet. Käyttöohjeen otsikossa lukee "Guidelines for using the ouija board".

Pullo - Kääri viskipullo "keltaiset sivut"-paperiin, jossa on mm. mainoksia ja osotteita. Kierrä lopuksi paperin päitä niin, että pullo ei pääse luiskahtamaan sen sisältä ulos.

Laattapalat - Laita kaikki rikkoutuneen valkoisen laatan palat varovasti takaisin ruskeaan juuttikangaspussiin ja sido se kiinni.

Kartta ja pohjapiirros - Laita kartta ja pohjapiirros toinen toisensa päälle ja kääri molemmat rullalle. Sido ne halutessasi narulla tai kiedo ympärille kumilenkki.

Pelin oma laatikko - Avaa laatikko kokonaan ja laita sanomalehti laatikon vihreän kaksoispohjan alle. Taita laatikko kiinni ja varmista samalla, että sanomalehti ei jää mistään näkyviin. Poista tarvittaessa sisäkannessa oleva läpinäkyvä muovitasku ja vaihda se uuteen. Laita sen sisään 666-flix-mainos ja kortti, jossa on QR-koodi.

Laatikon pakkaaminen - Aseta ouijalauta laatikon pohjalle ja laita sen päälle lasten piirrokset ja muut paperiset vihjeet Jacob Millerin kirjoittamaa kirjettä lukuunottamatta. Asettele rullatut kartat, paperin sisälle kääritty pullo, esineitä sisältävä kirjekuori ja laattapussi laatikkoon niin, että ne eivät ole toinen toistensa päällä.

Laita lopuksi Jacob Millerin kirjoittama kirje laatikkoon päällimmäiseksi ja sulje laatikko. Teippaa laatikon kansi kiinni resetointipakkauksen mukana tulevalla läpinäkyvällä pyöreällä tarralla.

Nyt peli on valmis seuraavalle pelaajalle!